30. marraskuuta 2011

not me!! or... what if..? ;)

Oivoi, nyt on maailmankirjat sekasin. En ois ikinä uskonu sanovani tätä, tai varsinkaan Iina ja Laura ei ois uskonu, joille lietsoin viime syksynä syvästi vihaavani seuraavia tuotteita, mutta: Mie haluan OnePiecen! Enkä pelkästään halua, vaan mulle on kehittynyt pikku pakkomielle, että miun yksinkertaisesti täytyy saada se! Siis viime syksynä kun Laura asteli miun luo saunailtaan jump-in päällä, kokeilin hänen "aikuisten potkupukua" nokka nyrpeenä ja ihmetellen, kuka hitto maksaa moisesta roskasta satasen. En tiedä onko BB:llä nyt ollut osansa asiassa, tai sit ihan vaan yksinkertaisesti sillä, kuin yleiseks nää on tullu, vaiko ehkä sittenkin se, että Joni on alkanut haluamaan OnePieceä ihan tosissaan, niin tää kaikki on saanu miutkin unelmoimaan ihanan täydellisestä kotiasusta.

Oon ihan todella tilaamassa oman OnePieceni tässä jossain vaiheessa, ja oonkin vähän pohdiskellut jo, minkä värisen "potkarin" haluan itselleni. En halua mitään grumeluureja, vaan ihan perus yksivärisen sievän OnePiecen. Seuraavat kolme ovat mun suurennuslasin alla, ja näistä pohdinkin kovasti, minkä haluaisin eniten kotiuttaa!



Tummansininen, pinkki vaiko musta? Siinäpä vasta kysymys :D

Koska Onepiece selkeesti jakaa kansan mielipiteitä, niin pakkohan se nyt on täälläkin kysyä: ONEPIECE - HOT OR NOT?:D Voisitko kuvitella ostavasi itsellesi, vai ootko samaa mieltä kuin minä vuosi sitten, että ei hemmetti, mihin tää maailma on menossa?!:D

Ps: Muistathan ARVONNAN ! :)

10 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Siis H&M:n kuvastossakin oli tuon tyylisiä jo :DD mie en oikein syty noille mutta jos joku ostais niin tummansininen olis värivalinta :)

Johanna kirjoitti...

minäkään en aikaisemmi pitänyt, mutta nykyisin jo tahtoisin onepicen itselleni :-)

Laura Maria kirjoitti...

HOT !!! ja pinkki on sun väri ihan ehdottomasti :))

Anniina kirjoitti...

Henni ku sanoi et noita on Hennesillä, ni on Seppälässäkin ja alkaa olla monessa muussakin paikassa! Myökin ollaan puhuttu näistä koulussa ja ollaan kans tilaamassa tyttöjen kaa kimppatilaus keväällä, ite haluan pinkin! :) mut puhuttiin kyl jumpineista, eikä onepieceistä.

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Mä ihmettelin ite ihan samaa aluksi ja olin sillain että kuka tuollasia käyttää..

Jotenkin tuohon malliin on nyt tottunut kun niitä näkyy niin monessa paikassa. Haluaisin itsekin tuollasen esim. pinkin! :)

Anonyymi kirjoitti...

Osta sie pinkki ni mie ostan mustan ;) Tosin mennään kyl kattomaa h&m ja seppälä et paljo sielä maksaa :)

Hanna-Reetta kirjoitti...

Hjenn: Jep, niinhän niitä siellä on :) Miustakin on ihan tosi kummallista, että oon sitte lopulta syttyny näille :DD

Jossu: Näin siinä käy kun joku asia yleistyy ihan toden teolla - sitä kun näkee joka paikassa, niin alkaa silmä tottumaan siihen ja pakko saada se lopulta ittelle :D Näin mulla kävi myös UGGien kanssa :D

Laura Maria: Haha, oot oikeessa, pinkki on niin miun väri!!!;)

Anniina: Heh, mun on kans pakko saada tämä :D Juu tiedän, että myös Hennes ja Seppälä myyvät omia versioitaan, mut jotenkin mulla nyt on erityisesti tässä, että haluan ton OnePiecen :) Mä en jaksais oottaa kevääseen, haluan tuon NYTHETI lämmittämään kylminä talvi-iltoina :D Mie otan tuon pinkin, se on kuitenkin ehkä enemmän miun väri ku musta tai tummansininen :P

Reetta: Niinpä, on tuohon kyllä kerennyt jo tottua :D Pinkki olis kyllä hienoin!:) Ja just eniten meidän tyyleille sopiva, eiks näin?;DD

Anonyymi: Haha taidan arvata kuka on kommentin takana :D Oke it's a deal - sulle musta ja mulle se pinkki!;) Haluun tilata sen HETI!:DD

Anonyymi kirjoitti...

oih nää on niin ihania! ite kotiutin viimekuussa just ton hot pinkin kotiin. ainut juttu pitää sanoo noista et noissa se kangas on sitä perus puuvillarätti kangasta, et merkki siinä maksaa eniten. mut eriasia jos haluaa tilata esim. teddy-kankaasta tehdyn puvun, joka on maaaaaailman pehmein ja lämpimin asu ikinä (kaverilla on teddy kankaasta one piece)
mutta oma pinkki on silti jokapäiväisessä käytössä kotona ja on ykkös löhöily asu ikinä! suosittelen!

mad-sanna kirjoitti...

mun mielestä ehdottomasti hot :D oon tässä jo pari vuotta aatellu ommella sellasen... ehkä ootan viel pari vuotta lisää et jaksan mennä jonnekki ostaa kankaita. roope omi viime kesänä kokonaan mun vihreen puvun (ostettu ginasta) ja haluun nyt kyl "omanki"... mua vaa ärsyttää ku perse roikkuu noissa puvuissa niin alhaalla X(

Hanna-Reetta kirjoitti...

paula.: Oi, hei onko se siun pinkki sellanen oikein sähäkkä pinkki, vai juuri tismalleen tuommonen pinkki, mitä on tuossa kuvassa? :) Uskon tuon kuitenkin olevan mukava ja lämmin, ja haluisin nimen omaan tuon OnePiecen, vaikka oikeestaan osasin arvata tuon, että se on tasan se merkki mikä tässä maksaa sen satkun enemmän :D Joku teddy-kankaasta valmistettu vois kyllä toisaalta kans olla ihana, mut tuleekohan siinä sit jo kuuma...? :D

mad-sanna: Jep todellakin ;) Ai ommella?! :D Vautsi, mä en kai ikinä osais! (Muistat varmaan mut tekstiilitunneilla:D) Ja totta, takapuoli lurpattaa noissa kyllä ihan missä sattuu :'DD Nythän sulla on hei oiva tilaisuus ostaa se oma jostain ku niitä tuntuu olevan joka paikassa - ompelet sit sen "varsinaisen" oman joskus sit parin vuoden päästä :DD